පටුන
- මනුස්සත්ථ පටිලාභෝ පරම දුල්ලභෝ
- බුද්ධාගම සහ උතුම් බුද්ධ ධර්මය
- නිවන් දැකීම යනු කුමක්ද?
- නිවන පිළිබඳ අනුමාන ඥාණය ලබා ගත හැක්කේ කෙසේද?
- අද නිවන් දැකිය නොහැකිද? නිවන් මග වැසුනේ කෙසේද?
- ධම්මානුධම්ම පටිපදාව ආනාපාන සති භාවනාව ඇසුරින්
- බුද්ධ භාෂිතයේ පෙන්වා වදාළ ඒකායන ප්රායෝගික නිවන් මාර්ගය
- ශ්රද්ධාව හා භක්තිය
- නිවන් දැකීම යනු යථාවබෝධයයි
- සම්මත හා පරමාර්ථ ධර්මයන්
- පින් පව් – කුසල් අකුසල් (ලෞකික හා ලෝකෝත්තර වශයෙන්)
- සබ්බාසව සූත්රය
- ආසව හා ආසවක්ඛය කිරීමේ ඥානය
- අසවක්ඛ්යා ඥාණය – නව ආකාර කෙළෙස් ප්රහාණය
- ආසවක්ඛයා ඥානය – රථ විනීත සූත්රය
- ඡ ඡක්ක සූත්රයේ අර්ථය සරළ සිංහල භාෂාවෙන් විග්රහ කිරීම
- සිත, විඤ්ඤානය, මනස හා චිත්තය
- විඤ්ඤානය යනු කුමක්ද?
- විඤ්ඤාන ශක්තිය හා මනස
- විඤ්ඤානය හා ගති ලක්ෂණ එකතු කිරීම
- විඤ්ඤානය හා සංසාර සම්බන්ධතාවය
- විඤ්ඤාන සිත හා අරහත් චිත්තය
- ද්වතාවය
- සුව අසුව දහසක් ධර්මස්කන්ධය
- සෝතාපන්න ඵලයට පත්වීමට අවශ්ය මූලික කරුණු විග්රහය
- ත්රිලක්ඛණය
- තිපරිවට්ටය
- සබ්බේ සත්තා ආහාරට්ඨිතිකා
- ත්රිජ කය
- පංචස්කන්ධය හා පංචඋපාදානාස්කන්ධය
- බුද්ධ භාෂිතයේ “සං” දේශණාව
- නාමරූප විග්රහය
- පරම ගාම්භීර බුද්ධ දේශණාව – පටිච්ච සමුප්පාද ධර්ම විග්රහය
- හේතුඵල ධර්මතාවය
- ඉච්ච හා පටිච්ච
- අවිද්යාමූල පටිච්ච සමුප්පාද විග්රහය
- නිරෝධ කිරීම යනු කුමක්ද?
- සංකාර නිරෝධයේ සිට බව නිරෝධය දක්වා
- බව නිරෝධය සහ සමුදය නිරෝධ කිරීම
- කුසල මූල පටිච්ච සමුප්පාද ධර්ම විග්රහය
- අලෝභ, අද්වේශ, අමෝහ සංකාර
- ත්රිහේතුක පටිසංධිය
- මහා නිධාන සූත්රයේ ලාභ පර්යේෂණ පටිච්ච සමුප්පාද විග්රහය
- පටිච්ච සමුප්පාද ධර්මය හා චතුඅරිය සත්යය
- ස්වභාව ධර්මය, නියාම ධර්ම හා කර්ම විග්රහය
- කෙළෙස්, කළු ධර්ම හා කුණු
- කළ්යාණ, කළණ හා කාලේන යනු කෙලෙස් නැසීමයි
- කරණීය ධර්ම හා අකරණීය ධර්ම
- මජ්ඣිමා පටිපදාව හා මැද මාවත
- ආර්ය අෂ්ඨාංගික මාර්ගය
- මහා චත්තාරික සූත්ර දේශණාව
- චතු අරිය සච්චයන්
- බුද්ධ දේශණාවේ පෙන්වා වදාළ භාවනාව යනු කුමක්ද?
- භාවනාව භාවිත කල යුත්තේ කුමකටද?
- භාවනා කිරීමේ ඒකායන පරමාර්ථය
- ධ්යාන හා මාර්ගඵල
- ඥාණය හා ප්රඥාව
- අනුබෝධ ඥාණය හා ප්රතිවේධ ඥාණය
- ධම්මානුධම්ම පටිපදාව I
- ධම්මානුධම්ම පටිපදාව II
- ධම්මානුධම්ම පටිපදාව III
- 2. කායේකායානුපස්සනාව
- 3. කායේකායානුපස්සනාව – ආනාපාන පබ්බය
- 4. ඉරියාපත පබ්බය හා සංපජඤ්ඤ්ය පබ්බය
- 5. වේදනාසු වේදනානුපස්සනාව
- 6. චිත්තානුපස්සනාව
- 7. ධම්මානුපස්සනාව
- සතර සතිපට්ඨාන සූත්රයේ පෙන්වා දුන් පියවර 21 පබ්බය
- 9. ද්වතාවය, ද්වතානුස්සතිය හා සතර සතිපට්ඨානය
- චතුරාරක්ඛා හෙවත් සතර කමටහන්
- ආර්යය උත්තමයකු අවබෝධ කරගන්නා මාර්ගඵල හා එහි ලක්ෂණ
- “සම්බුද්ධත්වයට පත්වීම” යන්නෙහි අර්ථය කුමක්ද?
- බුද්ධ ඥාණ
- විශ්ව ශක්තිය කේන්ද්රගත වූ නිවරැදි ස්ථාන
- හැඳින්වීම – “අප උපන් මේ හෙළබිම බුදුන් උපන් ජන්බුද්වීපයයි” දෙවන ග්රන්ථය
- හෙළබිමේදී ලියූ ත්රිපිටකය හා පාලි භාෂාව
- අටුවා, ටීකා, ටිප්පනි හා සම්මත
- අනුරාධපුර රාජධානිය ආරම්භවීමට පෙර හෙළබිමේ පැවති ශ්රී විභූතිය
- බුද්ධ වන්දනාව හා බුදු පිළිම වන්දනාව
- හෙළබිම මුල්ම යුගයේ පැවති බුද්ධ වන්දනා ක්රම
- අටමස්ථාන සංකල්පය
- සිරි සම්බුදු, සිරි සත් ධර්මය හා සිරිලක් දෙරණ
- “ගෞතම බුදුපියාණෝ තෙවරක් ලංකාවට වැඩම කළහ” යන කතාවේ නියම ඇත්ත
- චක්රවර්තී රාජ සංකල්පය හා සක්විති රජ පරපුර
- මහාවංශය – ත්රිපිටකය හා බුද්ධ භාෂිතය
- දේව හෙළය හා දේව සංකල්පය
- “අප උපන් මේ හෙළබිම බුදුන් උපන් ජන්බුද්වීපයයි (II)” – නිගමනය හා සමාප්තිය
- පෙරවදන – “අප උපන් මේ හෙළබිම බුදුන් උපන් ජන්බුද්වීපයයි” පළමුවන ග්රන්ථය
- බුද්ධත්වය – ජන්බුද්වීපය හා හෙළදිව
- අශෝක මහාධිරාජයා සහ ඔහු ගොඩ නැගූ බුද්ධ රාජ්යය
- ආටානාට සූත්රයේ හා මහාසමය සූත්රයේ විස්තර කරන එදා හෙළදිව
- සිදුහත් කුමරු උපන් ලුම්බිණිය
- බුද්ධගයාව (ගයා බෝධිය)
- Preface (Gautama Buddha was born in Hela Bima Part I)
- The Enlightenment – Janbudveepa and Hela Diva
- Real places where universal energy is centralized
- Ashoka the great and the kingdom of Buddha built by him
- Ancient Hela Diva, as explained by Aaataanaata Sutta and Maha Samaya Sutta
- ‘Gautama Buddha came to Lanka for three times’, the real truth behind this statement
- Main places to honor and pay homage in Deva Hela (Janbudveepa)
- The languages used in Hela Diva in Buddha’s period
- Inscription technology and the culture of irrigation in the ancient Hela Diva
- The meaningful conclusion
- ඉසිපතනේ මිගදාය
- කුසිනාරා නුවර
- සැවැත්නුවර හා දෙව්රම් වෙහෙර
- බුද්ධ කාලයේ හෙළදිව භාවිතා කළ භාෂා
- එදා හෙළදිව පැවති සෙල්ලිපි තාක්ෂණය හා වාරි සංස්කෘතිය
- අර්ථාන්විත නිගමනය
- Introduction
- Tripitaka and Pali Language written in Helabima
- Atuwa, Teeka, Tippani and Sammatha
- The glory of Helabima before the dawn of the Kingdom of Anuradhapura
- Worshipping Buddha and worshipping Buddha statues
- Methods of worshiping Buddha prevailed in the initial periods in Heladiva
- The concept of Atamasthana
- Siri Sambudhu, Siri Sath Dharma and Sirilak Derana
- The concept of Chakravarti Kings and Chakravarti Dynasty
- Mahavamsa – Tripitaka and the language of the Buddha
- Deva Hela and the concept of gods
- Conclusion and the end
- “ජන්බුද්වීපය” – නිතර අසන ප්රශ්ණ (FAQ)